Mixed media

Daar ging mijn voornemen om op z’n minst elke week iets te posten. Maar goed. Ik ben met wel met nieuwe dingen bezig geweest de afgelopen weken, dingen die tijd nodig hebben…

Zo heb ik bijvoorbeeld, voor het eerst sinds de middelbare school, weer ouderwets geschilderd, met acrylverf en Oost-Indische inkt. Daar is toen het volgende uitgekomen — na enige digitale bewerking :

Alien; cartoon; Iosua; Gerrit Rijken

Ik vind het wel wat hebben. Het heeft het spontane van een handgetekende tekening en de ‘polish’ van een digitale tekening.

Toch, ik weet niet of analoog schilderen echt iets voor mij is. Maar er is maar één manier om daarachter te komen…

Leave a Reply

