Kaasfondue (2013)

Kaasfondue (2013)Het is al weer een tijdje geleden, sinds ik voor het laatst iets nieuws gepost heb… Maarrrr ik heb weer iets nieuws te laten zien. Er moet nog wel wat aan gebeuren, — kleine dingen zoals tekst toevoegen, en zo –, maar ik vind ‘m ‘af’ genoeg.

PS Met het maken van deze cartoon werd me weer duidelijk  hoe veel fijner tekenen met ArtRage is, dan tekenen met Photoshop. Ik zal daar nog eens uitgebreid op ingaan, — voor de geïnteresseerden onder jullie.

Leave a Reply

